Utrwalenie kolejności wykonywania działań - robot Photon – kl.5b i 5c
Uczniowie w ramach drużyn programowali robota tak aby dotarł do wyznaczonego celu oraz wylosował trudność zadania. Następnie zadaniem grupy było podanie poprawnego rozwiązania przykładów.
Kamila Długosz-Szałapska
Eksperymenty matematyczne – budowanie budowli 3D – kl.4 c
Uczniowie w ramach grupy mieli za zadanie zbudować budowlę 3D z dostępnych klocków. Zadanie miało na celu pobudzić inwencję twórczą uczniów oraz w sposób doświadczalny rozwijać rozumienie takich pojęć jak właściwości figur płaskich oraz rodzaje brył.
Kamila Długosz-Szałapska
Zajęcia biblioteczne - wykonanie woreczków treningowych - kl.3
Podczas zajęć w bibliotece, uczniowie klas najmłodszych wykonali woreczki do ćwiczeń na lekcję w-f za pomocą maszyno-hafciarki. Uczniowie bardzo chętnie brali udział w zajęciach, a samo urządzenie, na którym pracowali okazało się dla nich bardzo interesujące.
Uczniowie wykorzystywali wyżej wymieniony sprzęt na lekcjach biologii w miesiącu wrześniu, Mikroskop umożliwił obserwacje prostych stałych preparatów biologicznych (tkanki roślinne i zwierzęce oraz inne), kamera dała możliwość prezentacji obrazu na większym ekranie – tablicy interaktywnej, dzięki temu każdy uczeń mógł obejrzeć dany preparat. Tablica interaktywna wykorzystywana była na każdej lekcji chemii, biologii oraz godzinie wychowawczej m.in. w celu wyświetlania prezentacji multimedialnych, filmów edukacyjnych, wykonywania zadań interaktywnych oraz pisania.
Edyta Wierzbicka
Zabawy klockami POLYDRON MIX - kl. 4b
Uczniowie podczas zajęć układali figury przestrzenne, a tym samym przez zabawę poznawali wygląd niektórych brył geometrycznych.
Martyna Siewiorek
Koło matematyczne. Tworzenie kuli - figury obrotowej
Ułożenie kuli jako bryły obrotowej z klocków POLYDRON MIX okazało się dla ucznia sporym wyzwaniem. Połączenie elementów wymagało precyzji i cierpliwości, ale zadanie zostało wykonane.
Martyna Siewiorek
Koło matematyczne - kreatywnie z Lego Spike Prime
Zbudowanie pojazdów z klocków Lego Spike Prime opierających się tylko na pomysłowości uczniów było świetną zabawą pozwalającą zrealizować własne projekty. Praca w grupach wymagała współpracy i zaangażowania w celu osiągnięcia założonego celu.
Martyna Siewiorek
Oceń wpis!
Kliknij na gwiazdki aby ocenić
Średnia ocena 4.8 / 5. Liczba ocen: 13
Jeszcze nikt nie ocenił
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.AkceptujOdrzuć