Pandemia nie przeszkodziła w realizacji zadań związanych z marcowymi obchodami Tygodnia Kultury Języka.
Pandemia nie przeszkodziła w realizacji zadań związanych z marcowymi obchodami Tygodnia Kultury Języka.
W tym roku szkolnym impreza dostosowana była do szczególnych warunków nauczania zdalnego i przebiegała pod hasłem: „Życie i twórczość Adama Mickiewicza”.
Klasy ósme otrzymały zadanie polegające na wyborze fragmentu utworu wieszcza i zilustrowanie go pracą o dowolnej technice. Uczniowie klas szóstych zajęli się tworzeniem prezentacji ,dotyczących życia i twórczości poety. Klasy czwarte i piąte otrzymały ćwiczenia interaktywne na temat mickiewiczowskiej poezji.
I oto nadeszła pora, aby podsumować efekty działań młodzieży.
W kategorii „ilustracja fragmentu poezji” pierwsze miejsce otrzymała praca Julii Tarapata , uczennicy ósmej klasy. Julia sięgnęła po fragment „Pana Tadeusza”, w którym Zosia przygotowuje się przy pomocy Telimeny do wejścia w świat dorosłych i oficjalnego przedstawienia jej towarzystwu bawiącemu we dworze Sędziego.
Drugie miejsce zajęła Julia Kowalik z klasy siódmej, która stworzyła ilustrację ukazującą polowanie na niedźwiedzia. Trzecie miejsce otrzymała Natalia Stojanowska za obrazek ukazujący dworek w Soplicowie.
W kategorii „prezentacja ”wyróżnili się uczniowie klas szóstych. Pierwsze miejsce otrzymał Mateusz Stefaniec , drugie-Aleksandra Ciszek, a trzecie Emilia Głazowska. Wykonane przez nich prezentacje będą wyświetlane na monitorach umieszczonych na korytarzach szkolnych.
Dziękujemy wszystkim uczniom za zainteresowanie i nadesłane prace!