Realizacja projektu

  • przez
4.8
(12)

Utrwalenie kolejności wykonywania działań - robot Photon – kl.5b i 5c

Uczniowie w ramach drużyn programowali robota tak aby dotarł do wyznaczonego celu oraz wylosował trudność zadania. Następnie zadaniem grupy było podanie poprawnego rozwiązania przykładów.

Kamila Długosz-Szałapska

Eksperymenty matematyczne – budowanie budowli 3D – kl.4 c

Uczniowie w ramach grupy mieli za zadanie zbudować budowlę 3D z dostępnych klocków. Zadanie miało na celu pobudzić inwencję twórczą uczniów oraz w sposób doświadczalny rozwijać rozumienie takich pojęć  jak właściwości figur płaskich oraz rodzaje brył.

Kamila Długosz-Szałapska

Zajęcia biblioteczne - wykonanie woreczków treningowych - kl.3

Podczas zajęć w bibliotece, uczniowie klas najmłodszych wykonali woreczki do ćwiczeń na lekcję w-f za pomocą maszyno-hafciarki. Uczniowie bardzo chętnie brali udział w zajęciach, a samo urządzenie, na którym pracowali okazało się dla nich bardzo interesujące.

Magdalena Zapała

Mikroskop biologiczny Biolight 300 Monitor interaktywny Promethean Activpanel Nickel - kl.5, 6, 7

Uczniowie wykorzystywali wyżej wymieniony sprzęt na lekcjach biologii w miesiącu wrześniu, Mikroskop  umożliwił obserwacje prostych stałych preparatów biologicznych (tkanki roślinne i zwierzęce oraz inne), kamera dała możliwość prezentacji obrazu na większym ekranie – tablicy interaktywnej, dzięki temu każdy uczeń mógł obejrzeć dany preparat. Tablica interaktywna wykorzystywana była na każdej lekcji chemii, biologii oraz godzinie wychowawczej m.in. w celu wyświetlania prezentacji multimedialnych, filmów edukacyjnych, wykonywania zadań interaktywnych oraz pisania.

Edyta Wierzbicka

Zabawy klockami POLYDRON MIX - kl. 4b

Uczniowie podczas zajęć układali figury przestrzenne, a tym samym przez zabawę poznawali wygląd niektórych brył geometrycznych.

Martyna Siewiorek

Koło matematyczne. Tworzenie kuli - figury obrotowej

Ułożenie kuli jako bryły obrotowej z klocków POLYDRON MIX okazało się dla ucznia sporym wyzwaniem. Połączenie elementów wymagało precyzji i cierpliwości, ale zadanie zostało wykonane.

Martyna Siewiorek

 

Koło matematyczne - kreatywnie z Lego Spike Prime

Zbudowanie pojazdów z klocków Lego Spike Prime opierających się tylko na pomysłowości uczniów było świetną zabawą pozwalającą zrealizować własne projekty. Praca w grupach wymagała współpracy i zaangażowania w celu osiągnięcia założonego celu.

Martyna Siewiorek

Oceń wpis!

Kliknij na gwiazdki aby ocenić

Średnia ocena 4.8 / 5. Liczba ocen: 12

Jeszcze nikt nie ocenił